۲ سال از دبیوی اونلی وان اف گذشت 

۲ سال با همه سختی ها 

۲ سال از وقتی که ۷ تا پسر با هم دبیو کردن و به رویاشون رسیدن 

هیچ وقت روز شوکیس دبیو رو فراموش نمیکنم چقدر خوشحال بودن گریه میکردن 😭

منی که یه مولتی فن بودم و هیچ وقت فک نمیکردم یه گروه پیدا بشه که برام فرق داشته باشه 

اولش واقعا فک نمیکردم خیلی عاشقشون باشم وقتی چن ماه ازشون دور شدم فهمیدم خیلی وقته قلبمو داده

به اونلی وان اف 

هم من هم پسرا از صفر شروع کردیم 

اونلی وان اف تو یه کمپانی کوچیک که همسن خودشه دبیو کرد پروموت ضعیف قوانین سخت 

ولی همیشه بیشترین تلاششون رو کردن 

با اینکه کامبک قبل رو موزیک ویدئو یک میلیونی نشد با لیبیدو برگشتن یه ام وی فوق العاده 

* اه چرا الان دارم گریه میکنم خدایا باید خوشحال باشم

در مورد سختی های خودم اصلا نمیخوام بیاد بیارم 

به خودم قول دادم هیچ وقت از استن صادقانه اونلی وان اف دست نکشم 

استن کردن مهم نیس نوع استنه که مهمه 

خیلی دوستتون دارم لاین های خوشگلم 💚

عارفه