ترجمه آهنگ into you از لاو،ریه و کی بی 



جوری که من و تو هستیم

به بوی تو فکر میکنم

بیشتر و بیشتر عاشقش میشم

درموردش باهام حرف نزن

فقط نگاه کن

به سمتت کشیده شدن

میخوام همه ی تورو داشته باشم


فکر کنم مست تو شدم

ازادم کن... بزار ازاد باشم

تو کی هستی که اینجوری باعث میشی بلرزم؟

حتی نمیتونم خودمو ازاد کنم


من میخوام... میخوام... میخوام همه ی تورو داشته باشم

تو نمیتونی... نمیتونی... نمیتونی جلومو بگیری

توی شب... شب... شب بدون اینکه هیچ کس بفهمه

عاشقت میشم


تورو ارزو کردم

میخوام همه ی تورو داشته باشم

بیا کنارم و دور نشو، همه چی خوبه


بهت نزدیک تر میشم

به تویی که غمگینی نگاه میکنم

بهم لبخند بزن

قلبم ضعیف شده

برای اینکه داشته باشمت بدون اینکه خودم بدونم حریصم

درمورد هرچیزی که مربوط به توعه حریصم

میدونم که از قبل فهمیدیشون

همه چیز رو... همه چیز منو


(نمیتونم خوب باشم)

تو کی هستی که داری دیوونم میکنی؟

(نمیتونم جلوی این عشقو بگیرم)

حتی نمیتونم فرار کنم


من میخوام... میخوام... میخوام همه ی تورو داشته باشم

تو نمیتونی... نمیتونی... نمیتونی جلومو بگیری

توی شب... شب... شب بدون اینکه هیچ کس بفهمه

عاشقت میشم


تورو ارزو کردم

میخوام همه ی تورو داشته باشم

بیا کنارم و دور نشو، همه چی خوبه


لحظه ای که دیدمت کنترلمو از دست دادم

تو دیوونم میکنی

خیلی خوب میدونی که دیوونم میکنی بیبی


من میخوام... میخوام... میخوام همه ی تورو داشته باشم

تو نمیتونی... نمیتونی... نمیتونی جلومو بگیری

توی شب... شب... شب بدون اینکه هیچ کس بفهمه

عاشقت میشم


تورو ارزو کردم

میخوام همه ی تورو داشته باشم

بیا کنارم و دور نشو، همه چی خوبه

ترجمه از چنل onlyoneof_per 

حتما تو چنل جوین بشین